akce ADISA
  • Kryefaqja
  • Rreth nesh
    • Zyrat tona
    • Organizimi
    • Pyetje dhe Pergjigje
    • Raporte
  • Legjislacioni
  • Program Transparence
    • Konsultim Publik
    • Mbi Monitorimin e AKCESK për Procesin Zgjedhor 2017
    • Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve
    • Koordinatori për të drejtën e informimit
  • Operatorët OIKI & OIRI
  • Aktivitete/Fushata Ndërgjegjësimi
    • ITU Pilot Project
    • Regjistrimi në ACA5 i pikave të kontaktit të OIKI dhe OIRI
    • Regjistrimi i Studentëve në ACA 5
  • Publikime
­
Shërbime@akceIT2016-01-15T12:00:58+00:00



Programi i Transparencës


Autoriteti Kombëtar për Certifikimin Elektronik dhe Sigurinë Kibernetike


Rreth Autoritetit

Kuadri ligjor rregullator

Tekstet e plota

E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AKCESK Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AKCESK Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat
Shërbimet që ofrohen nga AKCESK Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AKCESK Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AKCESK Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AKCESK


  • Struktura organizative/Organigrama
  • Struktura e pagave
  • Funksionet dhe detyrat e AKCESK
    • Funksionet dhe detyrat e AKCESK
  • CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë Titullarin e AKCESK, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
  • Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AKCESK për të marrë vendime
    • Për të drejtën e informimit
    • Për mbrojtjen e të dhënave personale
    • Për njoftimin dhe konsultimin publik
  • Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AKCESK (Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
  • Legjislacion ndërkombëtar
      • Rregullorja Evropiane Nr. 910/2014 mbi Identifikimin Elektronik dhe Shërbimet e Besuara për transaksionet elektronike në tregun e brendshëm
      • Direktiva (BE) 2016/1148, mbi masat për një nivel të lartë të përbashkët të sigurisë së rrjeteve dhe sistemeve të informacionit në BE
  • Legjislacion kombëtar
    • Ligji Nr.2/2017 , "Për Sigurinë Kibernetike"
    • Ligji Nr.107/2015 "Për Identifikimin Elektronik dhe Shërbimet e Besuara"
    • Ligji Nr. 9880/2008, datë 25.2.2008, "Për Nënshkrimin Elektronik"
    • Ligji Nr.10273, datë 29.4.2010 "Për Dokumentin Elektronik"
  • Akte nënligjore
      • Vendime
      • Udhëzime
  • Rregullore
  • Kodi i sjelljes
  • Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit*
  • AKCESK nuk miraton rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit.
  • Strategji
    • Strategjia Kombëtare për Sigurinë Kibernetike dhe Plani i veprimit 2020-2025
  • Raport vjetor
  • Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e AKCESK dhe që prek publikun
    • Udhezues
    • Opinione
    • Manuale
  • Koordinatori
    • Fjoralba Çela
  • E-mail
    • info@cesk.gov.al
  • Tel
    • 04-22-21039
  • Adresa
    • Rruga. "Papa Gjon Pali II", Nr. 3 Kati I Tiranë Shqipëri
  • Orari
    • E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30
      E premte: 08:00 – 14:00
  • Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
  • Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Autoriteti)
    • Planet strategjike të punës
    • Raporte monitorimi/auditimi (Ministria e Financave)
    • Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së AKCESK
      • Raportet e monitorimit financiar të AKCESK (sipas viteve)
    • Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara (sipas viteve)
    • Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset (sipas viteve)
    • Donacione, sponsorizime (sipas viteve)
    • Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara*
    • AKCESK nuk tarifon pagesë për shërbimet e tij.

    Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.

    • Lista e kontratave të lidhura (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
      • Regjistri i realizimeve dhe donacionet (sipas viteve)
    • Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik
    • Regjistri i realizimeve të prokurimit publik
    • Informacion mbi zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
      Lista e Shërbimeve* që ofron AKCESK, përfshirë (tarifat, formular aplikimi, afati kohor, procedurë ankimimi, standardet për cilësinë e shërbimit):
    • Akrediton Ofruesit e Kualifikuar të Shërbimit të Besuar
    • Mbikqyr/Inspekton procesin e lëshimit të certifikatave të kualifikuara elektronike dhe implementimin e nënshkrimit elektronik, identifikimin elektronik dhe shërbimet e tjera të besuara.
    • Auditon OIRI dhe OIKI mbi zbatimin e masave të Sigurisë Kibernetike
    • Për procedurat e akreditimit dhe Auditimit te OIRI dhe OIKI nuk aplikohet asnjë tarifë

    Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etj.

    • Njoftimi dhe konsultimi publik
    • Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi*
    • Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve*
    • Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes*
    • Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AKCESK*
    • Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike

    Shënim: AKCESK nuk ka iniciativë për propozimin e akteve ligjore.

    • Lista e dokumenteve që administrohen nga AKCESK me afatet e ruajtjes
    • Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
    • Regjistri i Kërkesave dhe përgjigjeve i përditësuar (sipas Modelit të Regjistrit të miratuar nga Komisioneri)
    • Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AKCESK*
    • Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve*
    • Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim*
    • Procedura e ankimimit*

    Shënim: AKCESK nuk e ofron këtë shërbim.

    • Njoftime të ndryshme
    • Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
    • Raporte
    • Publikime
    • Statistika
      • Publikime
    • Projekte
    • Bashkëpunime etj.

    Shënim: AKCESK vlerëson publikimin duke patur parasysh informimin e publikut mbi çështjet e sigurisë kibernetike dhe shërbimeve të besuara

    Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (AKCESK) publikon Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga titullari i institucionit. AKCESK publikon informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale, si dhe do të rishikojë e përditësojë PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.

    Në PT të AKCESK janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të Autoritetit. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AKCESK vlerëson nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.

    Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AKCESK.

    Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AKCESK mban parasysh interesin e publikut, si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.


    Programi i Transparencës së AKCESK miratuar me Urdhrin Nr.24 , datë 31.03.2021







    • Rreth nesh

    • Zyrat Tona

    • Organizimi

    • Raporte

    • Legjislacioni

    • Program Transparence

    • Standarde

    • Regjister

      Institucione

      • Kryeministria
      • AKSHI
      • ADISA

    • Homologe
    • F.E.S.A

    Kontakt

    Rruga. "Papa Gjon Pali II", Nr. 3, Kati I Tiranë Shqipëri 04-22-21039


    Email: info@cesk.gov.al

    Web: www.cesk.gov.al